Bilder från Ridiculousness

Datum: 2012-05-01 Tid: 13:37:41 Kategori: Bilder

Postat av: Wicked Syriansk Girl

sött! :)

2012-05-01 @ 15:16:53
URL: http://brunettebellac.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hejssan! :)Jo altså , jag heter Victoria och jag är en 19 årig musik älskande tjej med en lite mörkare goth/rock/punk/emo/scene stil, som älskar att blogga! (ofc)



Och jag vet att många hatar denhär formen av kommentarer , men läs tillslut!

För, I min blogg kan du hitta allt från starka åsikter, texter att relatera till, skönlitteratur, Inspiration av flera olika slag,svar på stora frågor, kläder, galna färgfyllda frisyrer, musik, galna bilder, roligheter, tävlingar, piercingar och tatueringar. Så ja , nästan allt mellan himmel och jord :)



Fotografier kommer också in nu som då på bloggen, ibland tagna av min Pentax K-5 , eller med telefonen. Min vardag min stil och sådant är förståss också med men det är inte det som är i centrum.



Låter det interesant? inspirerande? eller roligt? Vill du kanske göra ett bloglovin-byte? :)

2012-05-01 @ 19:46:11
URL: http://jinxedv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback