Nyhetsmorgon: Justin: "Jag är inte alltid perfekt".

Datum: 2012-04-29 Tid: 11:55:07 Kategori: Justin Bieber Sverige

Tilde de Paula fick som enda svenska journalist träffa popfenomenet Justin Bieber. 
18-årige popstjärnan berättade om sina framtidsplaner, pressen att vara perfekt och det kommande Sverigebesöket.

18-årige Justin Bieber gick från skolpojke till världskäns popstjärna på bara några år. Under en exklusiv intervju med Tilde de Paula berättade Justin Bieber om sin karriär de senaste åren.

"För kaxig"

- Det är helt galet, säger Justin Bieber om att ha fans över hela världen. 
Och för att inte låta kändisskapet gå honom till huvudet säger Justin Bieber att han är noga med vilken sorts människor han har runt sig. 
- Jag tror att man måste omge sig med rätt personer. Människor som inte är rädda för att säga till när man börjar bli för kaxig, säger han.
Samtidigt tror han att det är viktigt att få vara 18 år och göra mindre smarta saker ibland.
- Jag kommer inte alltid att vara perfekt. Jag är bara 18 år och ibland måste man göra dåliga beslut också, säger han.

 

Justin Bieber om framtiden

Biebers drömmar för framtiden är bland annat att spela in en långfilm, vinna en grammis och att skaffa familj inom de närmaste 10 åren.

- tv4



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback